27. desember 2008

Mett!

Nå har det blitt noen dager med godt inntak av mat. Jeg vil derfor karakterisere meg sjøl som ganske mett for øyeblikket. Har egentlig ikke noe veldig fornuftig å skrive om, men jeg tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av et lite legoprosjekt fra lille julaften. Det blei ikke det helt store, men det er det eneste jeg har fått tid til foreløpig. Satser på at jeg får tid til mer når det etterhvert blir litt større pauser mellom måltida (nå blir de fleste "pauser" brukt til prating og tenking). Noen som klarer å gjette hva det er? (10 poeng :D)

Dagens bibelvers:

"Jeg vil la din buskap få gress på markene, og du skal ete og bli mett." 5. Mos 11,15

2 kommentarer:

Kristoffer Stige sa...

Beklager litt dårlige bilder, men kameraet mitt begynner å slite med innendørsfotografering (og jeg hadde litt dårlig tid).

Sigrid Marie sa...

Jeg tror det er sånn der... JULEKRYBBE!! WEEEE.....