19. desember 2009

Adventsbibelquiz, DEL 19

Beklager forsinkelsen, men etter bare drøye 12 timer hjemme blei jeg dratt med på oppfeiting hos besteforeldre på Sunnmøre, og der er det dårlig med internett. Men jeg fikk med meg tre gode måltid på de 6 timene vi var der.

I går hadde jeg nok en gang glømt å sjekke etter andre mulige svar (får skylde på kort natt etter Ringenes Herre maraton), så da kom det to riktige svar som begge må belønnes. Merethe var først ute og får 10 poeng, mens Anne Gørill var nummer 2 og får 5 poeng (mener å huske det var sånn jeg definerte reglene langt tilbake i tid). Og så må det vel gis noen ekstrapoeng til Ingrid A for grundig arbeid. Gratulerer til alle! (det svaret jeg egentlig hadde tenkt på var det Anne Gørill hadde, men det andre er like riktig)

Dagens spørsmål:

En mann uten svik som blir sett under treet.

Navn og de versa som gir informasjon som er gitt i spørsmålet. Lykke til!

Siden innlegget kom så seint blir det lov å svare helt til neste kommer, og det blir først etter jeg kommer hjem fra formiddagsmøtet i morra.

Adventsfortelling:

Klart for DEL 19.

Dagens bibelvers:

"Og da sabbaten var til ende, kjøpte Maria Magdalena og Maria, Jakobs mor, og Salome velluktende oljer for å gå og salve ham." Mark 16,1

2 kommentarer:

Anne Gørill sa...

Hmm.. kæm kan dettan være..
Eg kommer på to persona som på en måte e under et tre. Om dæm bi sett under treet, veit eg ikke. Så d e sikkert ikke nån av dæm du tænkte på.
Uanz. Den eine e Jona, som sitt under ei ricinus-buska. jona. 4, 6.
Å den andre e Daniel i en drøm. Når han ser opp på et gigantisk tre.
Dan. 4,10b-11.

Kristoffer Stige sa...

Siden innlegget kom så seint blir det lov å svare helt til neste kommer, og det blir først etter jeg kommer hjem fra formiddagsmøtet i morra.