1. november 2010

Upublisert

Oktober blei en maratonmåned på bloggen min. Jeg endte opp med ett innlegg om dagen i snitt. Hvorfor? Mange grunner til det, derav noen uspesifiserte. Men en av de spesifiserte grunnene var at jeg hadde 15 upublisert innlegg liggende som jeg ville få ut. I dag telte jeg opp antall upubliserte innlegg jeg har liggende igjen ved starten av november, og det var 17. Skjønner ikke helt hvordan det gikk for seg. Og enda har jeg 3-4 bloggideer surrende rundt i hodet som enda ikke er påbegynt. Oppgitt! Godt at jeg hvertfall får ut noen av de altfor mange tankene som surrer rundt i hodet.

Og nå har jeg forresten lagt til sånne etiketter eller hva man skal kalle det på innlegga. Og for å gjøre det skikkelig gikk jeg tilbake i tid og gjorde det på alle innlegga jeg har skrivi. Det tok lang tid og graden av tilfeldighet på etikettene blei proporsjonal med hvor langt tilbake i tid jeg gikk. Får se om jeg gidder å rydde i det en annen gang.

Dagens bibelvers:

"Enda jeg har mye å skrive til dere, så vil jeg ikke gjøre det med papir og blekk. Men jeg håper at jeg kan komme til dere og tale muntlig med dere, så vår glede kan være fullkommen." 2.Joh 1,12 

1 kommentar:

Kristoffer Stige sa...

Og med en gang jeg stod opp i dag, så var det to nye blogginnlegg som blei påbegynt. Jeg må virkelig skjerpe meg. :)