11. november 2010

Lysene tennes

For de som ikke har lagt merke til det: DET ER VINTER! I ettermiddag var jeg ute og gikk på ski. Det mangler spor, men er ellers fantastisk underlag (hvis man er obs på at det kan stikke opp steiner). Deilig å være ute i vinterlufta og gli bortover snøen. Skitur i mørket er fint. Det rakk jeg bare så vidt i dag siden jeg skulle avgårde på bibelgruppe, men det blei litt mørkt før jeg kom meg ned, og da fikk jeg se at de har begynt å lyse opp lysløypene. Mørket kan være fint, men et lite lys i mørket kan være enda finere.

Dagens bibelvers:

"Dere selv var jo en gang mørke, men nå er dere lys i Herren. Vandre som lysets barn!" Ef 5,8

1 kommentar:

Anonym sa...

Dear friends, when I play a joke on not asked in support of secure anyone to mitigate, but survival is such a fiendish attitude, that
would rather to request for help. I'm in a extremely grave state of affairs, petition Your friends, keep from
they can, how much can. I choice be pure appreciative to You.
Perfect Money U 1557851 E 1512655 post: alexxx767@gmail.com
PayPal : alexxx767@gmail.com