18. november 2010

Første innlegg

Noen husker vel kanskje at jeg skreiv et "siste innlegg" for ei stund tilbake. Dataen min sang på siste verset og jeg trudde den hadde sagt takk for seg. Det siste verset tok imidlertid en måned og på mandagen kom siste tonen i form av mange rare farger på skjermen. I tillegg blei det umulig å starte den etterhvert.

Så om innlegget med tittelen "siste innlegg" ikke blei det siste med den gamle dataen, så er hvertfall det her det første med den nye. Bestilte ny seint på mandagskvelden, og under to døgn seinere dukka den opp på døra. Godt fornøyd.

Dagens bibelvers:

"De synger Guds tjener Moses' sang og Lammets sang, og sier: Store og underfulle er dine gjerninger, Herre Gud, du Allmektige! Rettferdige og sanne er dine veier, du folkenes konge."  Åp 15,3

5 kommentarer:

Sigrid Marie sa...

Du kan ikke si sånn uten å nøye informere, med lyd og bilde og jeg vet ikke hva, om hva du har kjøpt da!!

Kristoffer Stige sa...

Her har du både bilde, test og tekniske spesifikasjoner.

I utseende lik frøken Aukan sin. Men noe kraftigere, og en del lavere batteritid.

Sigrid Marie sa...

Takk. Det gjorde godt i nerden min.

Jan Samuel sa...

Hei.
Når jeg så Bloggen din fikk jeg 2 Bibelvers til deg.Håper det går greit at jeg gir de?
2 Mosebok 23 vers 20
Lukas 1 vers 37.
Gud velsigne deg og dine.
Hilsen Jan Samuel.

Kristoffer Stige sa...

Takk for versa. :)