24. januar 2009

Låkt i sunnmøringen min

I dag har jeg vært på skikkelig handletur. Tidligere i uka klarte jeg å lage hull på kneet på ene buksa mi. Derfor måtte jeg ha ny bukse. I tillegg til bukse resulterte turen i: nytt belte, fjellskistaver, skismørning (V40 (blå), V45 (lilla spesial) ogV60 (rød sølv)), hodelykt (til kveldskiturer), sykkelolje, kontaktlim,sokkegarn (har fått strikkepinnene fra den hobbyklubben jeg meldte meg inn i (se 14. januar), så nå skal jeg prøve å strikke sokker) +++. Alt i alt blei det to ganske dyre timer i sentrum, og det gjør litt låkt (vondt) i sunnmørsdelen av meg. Men ej trur no ej øveleve. :D

Og så vil jeg minne om at leserundersøkelsene borte i margen stenger i morra. Så nå er siste sjanse til å stemme på hva jeg skal skrive om!

Dagens bibelvers:

"La deres ferd være fri for pengekjærhet, så dere er fornøyd med det dere har. For han har sagt: Jeg skal ikke slippe deg og ikke forlate deg." Hebr 13,5

2 kommentarer:

Sigrid Marie sa...

HEII!! Det er MITT uttrykk!

Kristoffer Stige sa...

Beklager, det var jeg ikke klar over. Men nå har jeg forandra vondt til låkt. Så da blir det litt riktigere mhp dialekt i tillegg til at det ikke blir ditt uttrykk. :D