12. januar 2009

Nytt semester

I dag starta mitt fjerde semester på NTNU. Jeg husker fortsatt følelsen fra første dag på universitetet for omtrent ett og et halvt år sida. Jeg var skikkelig nervøs og visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Men så har faktisk alt gått veldig bra. Jeg har kommet inn i et fantastisk miljø her oppe i Trondheim (takk alle fantastiske BUF-ere; det var kjempehyggelig å få se dere igjen etter en lang juleferie), og har det egentlig kjøle fole bra (prøver å innarbeide orda kjøle og fole i språket mitt hvis noen ikke har skjønt det (og hvis noen ikke veit hva de betyr så får dere finne det ut sjøl (det her blei mye paranteser inni paranteser (veit det blir uryddig, men jeg klarer ikke strukturere meg bedre akkurat nå (skal prøve å forbedre meg i framtida (satser i alle fall på det :D)))))). 

Det semesteret her tar jeg i utgangspunktet fem fag. Veit ikke helt hvordan det kommer til å gå, men jeg kan heldigvis kutte ut det ene når jeg vil (og det regner jeg nesten med at jeg kommer til å gjøre). Satser på at det her blir et godt semester for både meg og alle dere andre ivrige (og ikke ivrige) studenter. Hva semesteret ellers vil bringe er det for tidlig å tenke på (men jeg gjør det likevel).

Dagens bibelvers:

"Se, jeg gjør noe nytt! Nå skal det spire fram. Skal dere ikke kjenne det? Ja, jeg vil gjøre vei i ørkenen, strømmer i ødemarken." Jes 43,19

1 kommentar:

Kristoffer Stige sa...

Sletta dagens andre innlegg fordi jeg ved nærmere ettersyn skjønte at det ville føre til misforståelser. Så til alle dere som rakk å lese det: Ikke tolk det for langt. :)
Formuleringene mine var nok litt upresise og jeg skjønner at de kunne tolkes i forskjellige retninger. Men det var altså ikke meninga i det innlegget.

Til alle dere som ikke rakk å lese kan jeg gjerne formidle innholdet ved en eller annen anledning der hodet mitt er i stand til å tenke klart og formulere seg presist.
(innlegget handla nemlig om at hodet mitt er overfylt av tanker og "ute av stand" til å tenke klart for tida; altså jeg er sliten)