25. januar 2009

Ei ny bloggframtid?

Nå er avstemningene mine stengt, og jeg må si meg godt fornøyd med stemmegivinga. Hadde ikke trodd at det var så mange som leste bloggen min.

Men den viktigste avstemninga var jo den andre, og der blei det mange stemmer. 

  1. Fysmat-humor (og annen humor) - 16
  2. Diktet fra adventsfesten (uforkorta) - 15
  3. Tanker om alt og ingenting - 14
  4. Artikkelserie - 13
  5. Ukentlig "quiz" - 13
  6. Tips og visdomsord - 10
  7. Seriøse innlegg - 8
  8. "Hva har skjedd" - 6
  9. Andre ting - 1

Jeg skal så godt jeg kan følge opp de anbefalingene her. En artikkelserie er under planlegging. Det kommer mer informasjon om den i løpet av uka, men jeg kan allerede nå røpe at bloggstyret enstemmig (men med visse innvedinger) har vedtatt at den skal ha tema som kan føre til at førsteplassen blir tatt i bruk (skal i alle fall prøve). Diktet mitt skal publiseres når nybloggen min feirer 100-innleggsdag (altså om 5 innlegg; og da er den kanskje ikke så ny lenger heller). Tanker om alt og ingenting vil sikkert dukke opp når det faller meg inn (noe plass 6-9 sikkert også vil). Det har vært flere gruppemøter i bloggens nyoppretta "quiz"-komitee, men det er foreløpig ikke finni noen god måte å gi poeng på. Så snart det er på plass satses det på at det skal komme en eller annen form for ukentlige oppgaver her. Ellers vil styret med den bloggen her takke for alle stemmer og tilbakemeldinger!

Dagens bibelvers:

"Må Herren styre deres hjerter til å elske Gud og vente på Kristus med tålmodighet." 2.Tess 3,5

Ingen kommentarer: