1. mars 2009

Frustrasjon!

Nå er jeg sur, lei, irritert og frustrert. Dro ut på skitur etter formiddagsmøtet. Etter 10 minutter knakk den ene staven. Så nå må jeg ut å kjøpe nye staver til uka. Det var ikke helt planlagt. Men det som er helt sikkert er at det den gangen her blir en halvbillig aluminiumsstav og ikke en dyr og svak karbonstav.

Nå skal jeg lage meg hjemmelaga vaniljeis til å trøste meg på. Noen som vil ha? Bare å si ifra. Sånn omtrent kl. 8 kanskje. Blir det noen kan jeg sikkert spe på med litt vafler (med nytina jordbærsyltetøy)! 

Red. (kl 17.55): La oss si litt etter kl. 8. Stikker på møtet på Nardo Bedehus kl. 6 (altså om 5 minutt). Men fortsatt bare å sende ei melding hvis du vil komme. 

Red. 2 (kl 23.00): Ikke så lei lenger (men fortsatt irritert). Hyggelig at hele 9 personer kom etter min spontanblogginnbydelse. Kanskje jeg må prøve det igjen. Is og vafler er godt! :D

Red. 3 (kl.23.15): Det kom altså noe bra ut av stavknekket mitt. Men jeg skulle nok ønska at jeg hadde blitt igjen noen minutter til i Betania etter møtet og fått med meg at noen "dro på byen". Skulle gjerne vært med der istedenfor å gå på ski i dårlig vær og knekke staven. Men gjort er gjort!

Dagens bibelvers:

"Men han selv, vår Herre Jesus Kristus og Gud, vår Far, han som elsket oss og gav oss en evig trøst og et godt håp i nåde, må han trøste deres hjerter og styrke dere i all god gjerning og tale!" 2. Tess 2,16-17

6 kommentarer:

Sigrid Marie sa...

Alltid...

Ingrid Aukan sa...

jeg og vil ha. urettfeigt.

Kristoffer Stige sa...

Bare å komme hvis noen vil. Sånn omtrent 8 kanskje. (?) Isen må få fryse, og hvis det kommer noen må jeg kanskje spe på med noen vafler.

Synd for deg at du har stikki av fra Trondheim i helga Ingrid. :D

Martin Stige sa...

Aluminiumsstavene er ikke så mye sterkere enn karbonstavene. Er bare karbon som gjelder for en ekte syklist....

Kristoffer Stige sa...

Jeg er klar over det Martin. Jeg er bare litt frustrert mot karbon i skistaver. Kunne gjerne hatt karbonramme på sykkelen.

Bente sa...

Wow, stilig me spontaninvitasjona! Synd med staven, men besøk e jo alltid gøy :) Du får trøst dæ me det;)