12. mars 2009

Tanker om tinga

Vil starte med en liten beklagelse til Hallgrim og Hanne. I oppsummeringsinnlegget mitt fra skiweekend hadde jeg nemlig glømt å skrive at etter å ha sitti en time på bussen uten å få sove tok Hallgrim og Hanne ansvar og lekte "gjett hvem" og et par andre buss(bil)turleker med meg. Tusen takk! :D

Så over til litt tankeutluftning. Hønsefrikasse er en god, enkel og rask middag (når høna først har kokt/trekt i 2 timer). Det er spennende og interessant og være med i BUF-styret. Etter noen måneders totalavhold har jeg blitt hekta på ligretto igjen (noen som vil spille snart?; jeg kjenner abstinensene). Det er bare ei drøy uke til Birkebeinerrennet, og det begynner å gå opp for meg at 54 km på ski er langt (men overkommelig). Jeg begynner å bli litt lei av å gå mange treningsskiturer i uka, og har heller lyst på noen rolige "kose"turer (noen som vil bli med hvis snøen holder seg godt i noen uker til? (og hvis jeg har tid)). Tippeligaen starter til helga, og jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg (har ikke tenkt å tippe tabell i år; det gikk altfor dårlig i fjor). Jeg burde sitte å jobbe med øvinger istedenfor å skrive blogginnlegg. Jeg bruker generelt litt for mye tid på å skrive blogginnlegg. Nå har jeg lest over det innlegget her minst fire ganger og enda ikke bestemt meg for å trykke "publiser". Men hvis du leser det her har jeg antakeligvis gjort det. :D

Dagens bibelvers:

"For jeg vet de tanker jeg tenker om dere, sier Herren. Det er fredstanker og ikke tanker til ulykke. Jeg vil gi dere framtid og håp." Jer 29,11

4 kommentarer:

Jacob sa...

det slo meg at hvis noen av oss ender opp på psykiatrisk institutt i fremtiden en gang så er sikkert disse bloggene gode kilder til å analysere oss

Bente sa...

jupp. fortidens utleveringer på nett lever sikkert også i framtiden.. ohjeah.

Kristoffer Stige sa...

Skummel tanke det der. Men jeg har ingen store planer om å bli forsøksobjekt på et psykiatrisk institutt med det første.

Da er det nok et større problem at framtidige arbeidsgivere kan finne på å google oss.
Men den tid, den sorg. Det viktigste nå er å få ut det man sitter og tenker på (hvertfall noe av det). :D

Sigrid Marie sa...

Det er derfor jeg prøver å ha en tankeløs blogg :P

Tror du spisestua mi fortsatt fungerer til ligretto?

Og koseturer på ski kan jeg vøre med på. Er god på kos, ikke like god på ski...