21. mars 2009

Kjempe fornøyd (og sliten)

Nå sitter jeg på toget tilbake til Trondheim. Og jeg er godt fornøyd. Hovedmålsetninga blei nemlig nådd. Jeg slo Martin, og det med omtrent 8 minutter. Det var ikke forventa. Trur han hadde litt dårligere ski enn meg i starten. Føret var vanskelig og tida blei omtrent 4 timer og 6 minutter (04:05:47). Egentlig ei god tid, men det hadde vært morsomt og komme under 4 timer. Men da måtte jeg ha hatt bedre gli. Jeg trur jeg var en av de som hadde best feste. Det virka i alle fall sånn i motbakkene. For da tok jeg igjen mange. Men med en gang det begynte å gå nedover rant de fleste forbi meg igjen. Men det er vanskelig å få perfekte ski. Trur jeg stopper her. Det er tungvint å blogge på mobil.

Dagens bibelvers:

"Jeg har stridd den gode strid, fullendt løpet, bevart troen." 2. Tim 4,7

2 kommentarer:

Ingrid Aukan sa...

Gratulerer med vel gjennomført renn. :D

Kristoffer Stige sa...

Takk, takk!