1. november 2009

Ei fole god helg

Den helga her har vært skikkelig god. Fredagskveld var Ingrid, Henriette og Erlend på besøk til middag, kveldsmat og spilling. Vi testa ut et nytt spill som Hallgrim har kjøpt: "Mystery of the Abbey". Bra spill. Bare å komme og spille. 

Ellers har mamma og pappa vært på besøk. Veit ikke om de kommer for å besøke meg lenger (er en liten krabat oppi Byåsen som tar det meste av oppmerksomheten), men det var veldig hyggelig å få se dem igjen. 

Lørdagen starta med en tur på Ikea. Det resulterte blant annet i en fin kaktus:


På kvelden var det sangmøte med Frekvens i Betania. Det var et utrulig bra møte. Godt å høre Frekvens synge igjen. Dere er flinke! I etterkant klarte jeg imidlertid å komme med en veldig lite gjennomtenkt lovnad til Bente om at jeg skulle komme på en øvelse etter jul. Hva har jeg begitt meg ut på? :D

Søndag starta tidlig med forbereding til søndagsskolen. Og til tross for litt uro og gråt blei det en god søndagsskole. Lenge siden det har vært 8 unger der.

Så bar det opp på en bedre middag hos Martin og Ingvild. Så var det bare å si hadebra til mamma og pappa og så dra ned på hybelen igjen. Der satt det noen som akkurat var ferdig med middag. Så så vi en skikkelig guttefilm(?), nemlig "Stolthet og fordom". Trur både jeg, Jon Arne og Hallgrim syns den er bra (til Mari og Karis store begeistring). Etter det blei det nok en runde med "Mystery of the Abbey".

Alt i alt har det vært ei fole god helg.

Dagens bibelvers:

"Men når et menneske, hvem det så er, får ete og drikke og unne seg gode dager til gjengjeld for alt sitt strev, så er også det en Guds gave." Fork 3,13

5 kommentarer:

Hallgrim sa...

Så bra at du tøkt d va ei god helg:) Tøkt d va sjøle artig å spella MOTA i kveld, særle sia æ faktisk skjønne d no og kan vere litt taktisk.
Vil berre sei at d e fantastisk å bo me slike som du og Jon Arne. Dokk e god

Hallgrim sa...

d som skilte filmen ut frå andre "klissefilma" va bl.a at den va historisk, vi fekk jo litt innblikk i koss d va i England på den tida. Men d æ likt særle godt me den va at d va ikkje begjæret som ført dei sammen, slik d e i mestå 100% av andre filma (hete kyss og hopp i seng), men d at han viste at han va villig til å ofre for å få Lizzie. Og så va d jo god filming og da, men artig at han som gjer den beste rolla samtidig har den mest patetiske. btw, du kor kjedelig d e på ein tom lesesal

Kristoffer Stige sa...

Takk, takk. Du er no ikke så ille du heller. :P
Ellers må jeg vel si meg enig i det meste...

Pocahontas sa...

Well said, well said!!

Anne-Line sa...

Fin blogg! =) Blir like glad hver gang jeg oppdager en ny kristen blogg!