7. november 2009

Bursdagsfeiring del 2

Som jeg lovte i natt (i del 1) så skulle jeg komme tilbake med litt mer informasjon om bursdagsferinga som jeg hadde i går. 

Dagen starta tidlig med baking handling, baking, bolletrilling og litt til baking. Så utpå dagen kom posten og Hallgrim blei plustelig veldig glad siden han fikk en cd han hadde venta på i ganske lang tid. Så blei det litt mer baking og klargjøring på ettermiddagen.

I 7-tida begynte gjestene å strømme på. På invitasjonen jeg hadde sendt ut stod det at jeg ønska meg store smil og en god bursdagsklem. Og det trur jeg de fleste overholdt. :D I tillegg fikk jeg mye god sjokolade, babyprodukter (noen som tydeligvis mener at jeg må bli en bedre onkel for Magnus? :D), mange gode sokker (veldig greit siden jeg har slitt ut 5 par den siste måneden), gavekort på en klem, et par veldig fine, stilige, gode og varme, oransje og blå votter, to stykk cupfinalebrus (blir sikkert et samleobjekt om 100 år), og et stort fint bilde med bilder av Magnus.

Utover kvelden blei det spilling, leking, spising og alt hva som ellers sømmer seg i ei bursdagsfeiring. Tusen takk til alle som kom og delte dagen før dagen før dagen sammen med meg.

Kameraet mitt begynner å ta kvelden, så kvaliteten på de få bildene jeg tok er så som så, men jeg drister meg til å legge ut noen av de som har litt tydelige motiv.

Deler av gavebordet

Votter og brus

Kan du finne en mynt på bildet

Anders fant seg en fin ballong

Kakebordet

Vakkert bilde!

Dagen i dag har gått med til litt av hvert. Jeg ga et lite løfte i går om at jeg skulle komme og heie på de fra BUF som skulle spille kamper på KRIK-cupen. Etter en liten forsovelse var det bare å hive seg på sykkelen og sykle de 25 km. ut til hallen. Kom for seint til de to første kampen, men fikk se at de kjempa seg tappert inn til et 4-0 tap i den tredje kampen. Så skulle jeg begynne på vegen tilbake til Trondheim. Da viste det seg imidlertid at det var litt lite luft (les: ingenting) i bakdekket mitt. Heldigvis fikk jeg sykkelen inn i en bil, og blei kjørt tilbake. Vel hjemme klarte jeg å overbevise meg om at beina var klare for en joggetur (den fjerde den uka her; det er omtrent 2-3 mer enn normalt). Det gikk forholdsvis bra, men nå er beina forholdsvis tunge. Trur jeg sovner snart...

Dagens bibelvers:

"Når du gjør Gud et løfte, så dryg ikke med å holde det, for han har ikke behag i dårer! Hold det du lover!" Fork 5,3


2 kommentarer:

Sigrid Marie sa...

Jeg har bare en ting og si: Oransje votter, én gang, og aldri mer (Ikke noe annet oransje heller, for den del)... Fysj for en grusom farge å jobbe med! Men den lyser opp tilværelsen da!

Kristoffer Stige sa...

Hvis det var en vanskelig garnfarge å jobbe med skal jeg sette enda mer pris på dem. Tusen, tusen takk!