28. oktober 2009

Joggetur før frokost

De siste ukene har vært ganske slitsomme. Litt for mye skolearbeid, og litt for mye annet å finne på. Det har ført til at treninga har blitt litt forsømt, og det har jeg merka. Konsentrasjonen har blitt dårligere, jeg får gjort mindre og er veldig veldig rastløs (det er forsåvidt ikke så uvanlig). Så i går kveld tenkte jeg at det måtte jeg få gjort noe med. Jeg satte vekkerklokka på 06.15 og la meg tidlig (i alle fall i god tid før 12). Det var ikke særlig behagelig å komme seg ut av senga på det tidspunktet, men etter et kvarter med frisk luft i ansiktet begynte jeg å våkne. Etter en fin tur på omtrent 8 km fikk jeg god tid til frokost før skolen. Og det er lenge siden jeg har vært så våken i første forelesning, og konsentrasjonen min har fungert ganske godt i dag også. Skikkelig bra med joggetur igjen, og så får man så god tid til å tenke også. Kanskje det er noe i begrepet treningsnarkoman allikevel? 

Omtrent her var jeg mellom halv 7 og kvart over 7 i dag tidlig. GPS-en fungerte litt dårlig i starten, så der ser det ut som jeg har tatt noen fine snarveger, men det har jeg altså ikke.

Dagens bibelvers:

"Og de stod tidlig opp om morgenen og drog oppover mot fjellhøyden og sa: Se, her er vi! Vi vil dra opp til det sted som Herren har talt om! For vi har syndet." 4. Mos 14,40 


2 kommentarer:

Bente sa...

Wow, jeg er imponert!! Skulle ønske jeg hadde hatt selvdisiplin nok til å dra meg ut og trene, ikke minst dra meg ut av senga om morran.. det skjer ikke så altfor ofte dessverre...

Kristoffer Stige sa...

Takk, takk, men ikke vær for imponert. Jeg hadde store planer om å gjenta suksessen i dag, men det gikk heller dårlig. :)