22. november 2009

Ny BUF-side

Siden de fleste av mine lesere går i BUF så tenkte jeg å drive litt reklame her i dag (i natt. Burde lagt meg for lenge sida, men har drivi og planlagt noe veldig hemmelig til en gang ut i desember, og så gikk tida veldig fort (det her var sjølsagt ikke et forsøk på å gjøre dere nysjerrig bare så det er sagt (eventuelt så er det et særdeles utspekulert triks for å forvirre folk (men det kan vi altså ikke være sikre på (nå begynner det å bli mange paranteser inni paranteser (det skjer fryktelig ofte når jeg skriver ting altfor seint (så nå er dere helt sikkert forvirra (hvis du har klart å komme helt hit uten å ha mista flyten i setninga så er du flink (derfor trur jeg at jeg stopper her)))))))))).

Men for å komme tilbake til saken. Betania Ungdomsforening har fått ny nettsider. Vi driver og faser ut den gamle, og skal gå over til et nytt og mye bedre system. Dere finner sida på http://betania-ungdomsforening.no/ (skal etterhvert også være mulig å skrive uten bindestrek).

God natt!

Dagens bibelvers:

"Derfor, om noen er i Kristus, da er han en ny skapning, det gamle er forbi, se, alt er blitt nytt." 2. Kor 5,17 


4 kommentarer:

Therese sa...

De nye sidene var kjempefine!

Erlend sa...

Jepp! Er forøvrig allerede mulig å komme til uten bindestrek.

Sigrid Marie sa...

Hm... Jeg tror jeg er litt bekymra for deg nå Kristoffer. Du starta nedtellinga til eksamen, men de tre siste innleggene har vært uten... Det ble liksom med det ene. Det kan jo ikke være et bra tegn?

Kristoffer Stige sa...

Jeg veit det. Har helt glømt det (eller fortrengt det), men det innlegget som publiseres om noen få minutter har fått det med.