12. oktober 2010

Siste innlegg??

Tja. Det her blir siste innlegg regner jeg med. Alle tegn tyder på at det nå er slutt. Det fungerer ikke lenger. Måtte streve mer enn nok bare for å få ned de orda her. Alt som starter en gang må vel til slutt få en ende. Men litt trist er det jo. Etter  litt over tre  forholdsvis gode år sammen går vegen nå mot slutten. Det er alltid en mulighet for å fortsette sier du kanskje. Det sa jeg også i gårkveld. Da var det et lite håp. Det så ut som om alt var tilbake som det skulle. Til og med tidlig i dag hadde jeg et håp. Men nei. Det var slutt. Farvel Dell Latitude D630.

Neste innlegg kommer forhåpentligvis fra ei ny maskin. :D

Må si det er upraktisk å skrive blogginnlegg på ei datamaskin som uten tvil er ødelagt. Noen som har forslag til en god og ikke altfor dyr bærbar-pc? Unektelig litt surt at den ryker knappe to uker etter at garantien gikk ut.

Red.: (17.56) Nå har den fungert nesten normalt ei stund igjen, så jeg skjønner virkelig ikke hva som er feil.

Red.: (14.10 kl 08.53) Etter at det innlegget her blei skrivi har maskina fungert hele tida, så vi lar tvilen komme den tiltalte til gode, og lar den prøve seg ei stund til.

Dagens bibelvers:

"Kjærligheten faller aldri bort. Men om det er profetiske gaver, da skal de få ende, eller det er tunger, skal de opphøre, eller det er kunnskap, skal den ta slutt."1.Kor 13,8   

3 kommentarer:

Therese sa...

Macbook!
:D

Kristoffer Stige sa...

Litt dyrere enn hva jeg har tenkt, men ellers er det ikke sikkert at det hadde vært et så dumt valg.

Kristoffer Stige sa...

Og til nå i dag har maskina mi fungert eksemplarisk. Har kjørt gjennom alle slags mulige tester av både hardware og software, og de finner ingen feil. Så jeg lar den prøve seg litt til. Men skeptisk til hvor lenge den holder.