20. oktober 2010

Høstprosjekt 2

Burde kanskje kalt det her vinterprosjekt 1 isteden (for det er snø ute!!!!), men har en mistanke om at høsten kommer tilbake snart så da holder vi på høstprosjekt.

I dag var bakken hvit da jeg stod opp, så da tenkte jeg at det var på tide å starte å få istand min nye vintersykkel. Det vil si, jeg skal få den gamle hybridsykkelen min til å bli en ny sykkel. Hva jeg har gjort så langt? Tatt av alt jeg fikk av med skrujern og umbrako, og begynt å ta av det som kan tas med slipepapir.


Og flere høstprosjekt skal det bli (er det), men ikke alt gjør seg som blogginnlegg (før de evt blir fullført)...

Dagens bibelvers:

"Som kjølende snø i høstonna er et pålitelig sendebud for den som sender ham, han forfrisker sin herres sjel." Ordsp 25,13

Ingen kommentarer: