14. oktober 2010

Minner

Forrige innlegg fikk visst pc-en min på bedre tanker, for nå har den fungert siden det, så da blei det ikke siste innlegg på den allikevel.

Men over til saken. I det siste har jeg sitti og og sett gjennom blogginnlegg fra de 2-3 siste åra for en god del av de som er i blogglista mi (les: jeg har sitti og forberedt meg på midtsemesterprøver og hatt akutt behov for andre ting å gjøre), og det er ganske mye morsomt/interessant altså. Både innlegg og kommentarer viser tydelig hvordan man utvikler seg. Også er det jo mange gode (og mindre gode) minner.

(og hvis noen syns jeg har blogga altfor mye i det siste så er jeg egentlig ganske enig)

Dagens bibelvers:

"Vi takker alltid Gud for dere alle når vi minnes dere i våre bønner." 1.Tess 1,2 

4 kommentarer:

Anne Gørill sa...

Eg syns absolutt ikke du har blogga altfor mye i d siste! D e bare konge me masse oppdateringe!;)
Keep on the good work, både du å datan din!;)

Kristoffer Stige sa...

Takk for det. :)
Da skal jeg prøve å holde det gående, men veit ikke om jeg klarer å holde følge med deg i lengden. Sjølom jeg (sikkert for første gang) ligger an til å få flere innlegg enn deg på en måned. ;)

Anne Gørill sa...

Jasså, eg va ikke klar over at vi dreiv på å konkurrere om antall blogginnlegg.;) Eg e generelt litt imot konkurransa faktisk. d fant eg nættopp ut!;) Væffal når man konkurrere me andre.. Å konkurrere me seg sjøl derimot, e eg vældi for.:)

Kristoffer Stige sa...

Nei, vi konkurrerer vel ikke, men jeg kan finne på å ha "litt" overdrevent konkurranseinnstinkt av og til, og da kan jeg få ting til å se ut som en konkurranse. :) Men bare litt altså. ;)