2. september 2009

KRIKing

Jeg har nå bodd litt over 2 år i Trondheim. På den tida kan jeg telle på mindre enn to hender antall ganger jeg har hatt mulighet / tatt meg tid til å dra på KRIK. Som oftest har det krasja med skole eller andre aktiviteter. Det gjør det egentlig den høsten her også, men i går var labøkta ferdig før tida, så da var det bare å hive seg rundt og komme seg en tur ned for å spille innebandy. Det var morsomt sjølom golvet var noen hakk for glatt (det førte til en litt øm albu etter et noe ublidt møte med en vegg). Satser på tidlig avslutning på labøktene resten av høsten også, sånn at jeg får KRIKa litt mer. Det skal til og med gå an å være sosial i etterkant både for de aktive og de ikke aktive (noe jeg dessverre ikke fikk tid til i går). KRIK anbefales!

Dagens bibelvers:

"Men jeg ville vende meg til Gud og overgi min sak til ham - han som gjør storverk som ingen kan granske, og underfulle ting som ingen kan telle,..." Job 5,8-9

Ingen kommentarer: