11. september 2009

To plasser på en gang?

Jeg har alltid hørt at jenter kan gjøre to ting på en gang, mens gutter ikke kan. Om det stemmer eller ikke vil jeg ikke ta stilling til. Men akkurat nå skulle jeg ønske at jeg kunne være to plasser på en gang. I helga er det høstweekend med BUF. Det er et av årets høydepunkt, så der vil jeg såklart være. Men på søndag er det barnedåp for Magnus i Molde, og som fadder og onkel vil jeg jo helt klart være der. Men i den situasjonen her går det jo ikke an å følge Ole Brum å si ja takk begge deler. Allikevel syns jeg at jeg har fått til et brukbart kompromiss. Jeg leier bil for helga, drar på høstweekend i kveld, og drar til Molde/Vestnes lørdags kveld. Så får vi bare satse på at det går bra. Ei bra helg blir det nok uansett.

Dagens bibelvers:

"Deretter ble han sett av mer enn fem hundre brødre på én gang. Av dem lever de fleste ennå, men noen er sovnet inn." 1. Kor 15,6 

Ingen kommentarer: