24. september 2009

Jaaaaaaaaaa!

Aalesund - Molde!
Aalesund - Molde!
Aalesund - Molde!

Drømmefinalen: Aalesund - Molde!

Cupfinalen 8. november 2009 (på min 21 års dag!): Aalesund - Molde!

Jeg skal til Oslo. Skal du?

Veit ikke om jeg klarer å skrive mer! Jeg er bare utrulig glad.

Så får vi satse på at det beste sunnmørslaget vinner, men det er ikke krise om det skulle bli Molde. Cupfinale er mer enn stort nok!

Dagens bibelvers:

"Rop med glede for Herren, all jorden! Bryt ut i jubel og lovsang!" Sal 98,4

13 kommentarer:

Ingrid sa...

fint med finale. og ja, vi håper at molde vinner. :D

Ellen Smenes sa...

helt enig med deg kristoffer. håper molde vinner =) (hehe)

Kristoffer Stige sa...

Trur dere har misforstått litt. :)

For de som rakk å lese innlegget mellom kl 21.47 og 21.55 så må jeg informere om at innlegget var sabotert med litt annen informasjon i de to siste linjene enn den som står der nå.

Cupfinaleseier til Aalesund er nok den nest beste bursdagsgava jeg kan få i år, men jeg kommer ikke til å bli altfor skuffa om det blir Molde seier. Cupfinale er mer enn stort nok!

Jacob sa...

det var da voldsomt.. trodde ikke du var så glad i fotball

Kristoffer Stige sa...

Jo, det er jeg. Men når man heier på et lag som ligger langt nede på tabellen er det lurt å prøve å tone det litt ned for å slippe å bli skuffa hver helg. Men så blir det desto bedre når man virkelig får til noe.

Eldar Nikolai sa...

Beste sunnmørslaget? Må vel være Hødd det da...

Ingrid Aukan sa...

Ja, holder en knapp på Hødd. :D

Kristoffer Stige sa...

Sist jeg sjekka var vel Hødd i 2. divisjon, men det kan jo hende at jeg har misforstått. :)

Eldar Nikolai sa...

Det er vel ikke så lenge siden Aalesund var der heller...

Kristoffer Stige sa...

Det begynner å bli ei stund sida det. Må vel helt tilbake 2000-sesongen.

Eldar Nikolai sa...

Oi, det var lenge ja, finns det tippeligalag som har vært nede i endredivisjon etter det??

Kristoffer Stige sa...

Det trur jeg ikke. Men hvor Aafk var for 10 år sida har utrulig lite å si. Nå er de i tippeligaen og cupfinalen, og det er det viktigste.

End of discussion. :D

Torill sa...

Hehe..

Få håper på cupseier til AaFK da - da er det best presetasjon for hele Møre og Romsdalen..!

Molde kan ta sølv i Tippeligaen - men AaFK fortjener Cup-gullet i finale..