19. september 2009

Av og til er livet bare bra!

I dag våkna jeg til strålende solskinn. Etter en rask frokost satte jeg meg ned en halvtime med litt skolearbeid (fikk gjort forbausende mye) før jeg dro ut på sykkeltur med Martin. I dag falt valget på racersykkelen. Den har stått i ro de siste 3 månedene (siden Styrkeprøven) så det var godt å få lufta den litt.

Vel tilbake fra sykkeltur var det litt fritid før jeg og Hallgrim dro for å spille squash. Det var første gang jeg squasha, og det va fole kjekt. Etter en noe famlende start fant jeg snart teknikken (litt teknikk hvertfall) og tapte bare 6-4 i sett, og det er jeg godt fornøyd med siden Hallgrim har spilt en del ganger før (men litt surt var det å tape det siste settet når jeg egentlig hadde full kontroll (hvertfall nesten full kontroll)). Neste gang skal jeg slå han. :)

Etter squashinga var det bare å trille ned igjen, og der sto grøten nesten ferdig på bordet. Fantastisk!

Av og til er livet bare bra!

Dagens bibelvers:

"På en god dag skal du være ved godt mot, og på en ond dag skal du tenke på at Gud har gjort den også, like så vel som den andre, for at mennesket ikke skal finne ut noe om det som kommer etter." Fork 7,14

3 kommentarer:

Ingrid Aukan sa...

:D

Jon Arne sa...

Det tok vel en litn time me den grautn, men den kom t slutt :)

Kristoffer Stige sa...

Ingrid: :)

Jon Arne: Var det så lenge? God var den no uansett.