24. mai 2009

Kjeder meg!

Hva finner man på klokka 20.53 på en søndagskveld når det regner ute, huset er tomt, man er stappmett etter å ha spist altfor mange vafler, har sett for mye fotball i det siste og ikke gidder å se Rosenborg - Viking, har øvd på ukulele i en drøy halvtime og er litt lei, ikke orker å lese, det ikke er noe spennende på TV-en (har sett filmene som går før), har vært innom mange nettaviser og blogger, har vurdert å strikke ferdig sokk nummer 2 som jeg ikke har rørt på et par måneder og finni ut at jeg utsetter det til sommern, har rydda skrivepulten, satt på alarmen på mobilen til i morra,...?

Jo, man skriver et blogginnlegg om at man ikke har noe å finne på. Og da gikk det i alle fall 10 minutt. Neste prosjekt får bli å prøve og lese litt eller leite nøye gjennom DVD-hylla etter en film jeg ikke har sett på lenge. Har aldri vært noe flink til å kjede meg.

Dager igjen til andre eksamen: 3
Dager igjen til siste eksamen: 13

Dagens bibelvers:

"Gled deg i Herren! Så skal han gi deg det ditt hjerte trakter etter." Sal 37,4

6 kommentarer:

Sigrid Marie sa...

Gå deg en tur? Besøke noen?

Kristoffer Stige sa...

Jeg kunne sikkert gått en tur, men så var jeg litt sliten og trøtt og så regna det.

Og jeg er ikke så flink til å finne på å besøke noen sånn helt plutselig (men Jacob har "lovt" meg et kurs). Dessuten var det litt seint for det. Bør legge meg tidlig for å komme meg opp å lese til eksamen. :)

Jacob sa...

det regner? hva er det for noe vås..

Pocahontas sa...

Jacob er en flink besøker, lær av han. Og tok det virkelig 10 minutter å skrive det blogginnlegget?? På tide å lære seg touch??

Svar på kommentar hos meg: Ja du vet nok godt hvem begge er, han ene bor svært nærme deg!!

Ellen Smenes sa...

du kunne jo ha kommet til strindvegen! Vi er alltid våkne :)
Jeg har kjøpt meg sykkel nå i kveld, men må skifte pedaler fordi det var sånne merkelige for å feste skoa i, og du er nok rett mann å spørre om hjelp til det!

Kristoffer Stige sa...

Jacob: Det regna da jeg skreiv innlegget, og faktisk ei god stund etterpå også. Men det kan hende at det var ganske lokalt.

Mari: Det er ikke bare skrivinga som tar tid. Man må tenke ut hva man skal skrive, lese gjennom et par-tre ganger, se over etter skrivefeil, osv. Og så tar det litt tid å finne et passende bibelvers.

Ellen: Det kunne jeg så klart. Men jeg syns det var litt seint å dra på besøk klokka 9. Planen var egentlig å legge meg tidlig, men det gikk tydeligvis ikke så bra i og med at den nå har passert 12.
Gratulerer med sykkel! Og skifting av pedaler kan jeg alltids hjelpe med. Men har kanskje litt lite tid den uka her. :)

Men nå burde jeg ha lagt meg for lenge sida. God natt!