14. mai 2009

83,16!

I dag har jeg gjort noe jeg ikke ville ha finni på for bare et år sida. Jeg har eksamen i morra, og så tok jeg meg en 10-mils sykkeltur i kveld. Tenk at perfeksjonistiske meg kunne finne på å ikke lese siste kvelden. Helt utrulig! Men jeg angrer ikke (trur ikke jeg kommer til å gjøre det i morra heller), for turen var fantastisk. Været var bra, farta var bra og de jeg sykla sammen med (Martin og Hallgrim) var bra. Og det som virkelig var spesielt bra var mi nye topphastighet: 83,16 km/t. Da går det fort!

Og så må jeg vel nesten gratulere vår alles kjære Alexander Rybak med finaleplassen i Eurovision Song Contest (det er kanskje på tide at jeg hører hele sangen hans snart). Men jeg må si jeg var litt skuffa over at det ikke var ett eneste tall i avstemninga (som var omtrent det eneste jeg fikk med meg).

Dager igjen til første eksamen: 1
Dager igjen til siste eksamen: 23

Dagens bibelvers:

"Han gjør store, uransakelige ting og under uten tall." Job 9,10

Ingen kommentarer: