16. mai 2009

Dårlig dag

Jeg trur det går an å ha dårlige dager. Og jeg trur 15. mai 2009 var en veldig typisk sånn dag. Jeg stod opp tidlig for å ha god tid før eksamen. Jeg følte at jeg hadde god kontroll (hadde fått til alt jeg hadde prøvd på av tidligere eksamenssett (16 stykk)), var lite stressa og hadde høye forventninger. Og så klarte jeg å rote det til (der "rote det til" er etter min personlige bruk av begrepet) med slurvefeil, tenke-for-vanskelig-feil og noen andre feil (får håpe det ikke er så mange feil som jeg trur). Etter eksamen var jeg derfor litt deppa og småirritert. Været var fint, så det hjalp litt på.

Så gikk dagen videre, og jeg kjeda meg litt. På kvelden var det møte på Nardo. Der klarte jeg nesten å sovne under talen (ikke fordi den var dårlig, men fordi jeg var trøtt). Etter møtet blei det Carcassonne-spilling, og jeg har aldri blitt knust sånn i Carcassonne noen gang. Over 50 poeng bak nestsistemann (jeg tør ikke si hvor lite poeng jeg fikk). Og som om ikke det var nok presterte jeg å punktere på veg hjem. Så da kom jeg hjem trøtt, irritert og lei. Alt i alt en ikke helt topp dag.

Dager igjen til andre eksamen: 12
Dager igjen til siste eksamen: 21

Dagens bibelvers:

"På en god dag skal du være ved godt mot, og på en ond dag skal du tenke på at Gud har gjort den også, like så vel som den andre, for at mennesket ikke skal finne ut noe om det som kommer etter." Fork 7,14

"Herren er god, et vern på trengselens dag. Han kjenner dem som tar sin tilflukt til ham." Nah 1,7

4 kommentarer:

Jacob sa...

Cheer up, the worst is yet to come!

Therese sa...

og det var jo hvertfall gøy å spille :D

Kristoffer Stige sa...

Jacob: Takk for oppmuntrende ord.

Therese: Jo, det var morsomt å spille, men ikke fullt så morsomt å tape så voldsomt. Og jeg lurer veldig på hvem si skyld det var.

Og da jeg skulle bytte slange på sykkelen i dag fant jeg ut at grunnen til punkteringa var at en spiker sto rett gjennom dekket, inn i slangen og ut av slangen på andre sida.

Anonym sa...

Hørtes ut som en dårlig dag ja. Men da er/blir sikkert dagen i dag mye bedre :)