17. mai 2009

Gratulerer!

Det her blir en skikkelig gratulasjonsblogg. For det første vil jeg gratulere Norge med nasjonaldagen som snart har vart en time. Håper alle får en god 17. mai. Så vil jeg gratulere Norges største sykkeltalent noensinne, Edvald Boasson Hagen, med etappeseier og to andreplasser så langt i Giro d'Italia. Det er rett og slett imponerende. Og kjempegratulerer til Aalesund for en strålende 2-0 seier over Lyn. Og så må jeg jo gratulere Norge og Alexander Rybak med en suveren seier i Eurovision Song Contest. Og til alle dere jenter som nå er ville etter vinneren: Ikke frik helt ut. Det finnes så mange andre. De er sikkert brukbare sjølom de ikke spiller fele. Jeg for eksempel spiller nå tre akkorder nesten helt reint på ukulele! (og det har jeg lært i ei uke med masse eksamenslesing) :P

Til slutt vil jeg gratulere Molde med ett poeng mot Rosenborg. Vi var en gjeng med 13 BUF-ere som satt i lag. Og siden vi var ganske delt mellom de to laga var det kanskje greiest at det gikk som det gikk. Men det var veldig synd at Molde-seiern skulle glippe mot slutten. Det var i alle fall en spennende og underholdende kamp, og det gikk faktisk ganske bra å heie på Molde (de har tatt opp igjen plassen som mitt favorittlag nummer 2, hvis jeg skal bruke så sterkt ord som favorittlag), så det kan jeg sikkert gjøre igjen. Men Aalesund er fortsatt ene og alene på topp!

Dager igjen til andre eksamen: 11
Dager igjen til siste eksamen: 20

Dagens bibelvers:

"Men i alt dette vinner vi mer enn seier ved ham som elsket oss." Rom 8,37

Ingen kommentarer: