4. september 2008

Hard Rocx Stone Machine Disc

Nå er jeg klar til neste års birkebeinerritt på sykkel, det vil si sykkelen er hvertfall klar. I dag blei jeg nemlig den stolte eier av en Hard Rocx Stone Machine Disc. Etter en prøvetur på 1 og en halv time oppi Bymarka kan jeg ikke si noe annet enn at jeg er storfornøyd. Og med litt mer terrengtrening kan jeg sikkert være med å hevde meg blant de 5000 beste (håper jeg). Så nå ønsker jeg meg bare 4 sykler til. Legger med et lite bilde av vidunderet.

Og så får jeg ønske Kjetil Rekdal lykke til med trenerjobben i Aafk. Han er vestnesing så han må nesten gjøre det bra. Avstemminga om hvem som bør overta trenerjobben avsluttes nå.

Dagens bibelvers:

"Og dere skal si: Lykke til! Fred være med deg, og fred med ditt hus, og fred med alt det du har!" 1.Sam 25,6

4 kommentarer:

Eldar Nikolai sa...

HA HA HA....(d var til Rekdal)...

Vegar sa...

Enda ein grunn til å ikkje like AaFK

Martin Stige sa...

Tenkt å svikte MFK på den måten!

Eldar Nikolai sa...

D der er ein grunn til å byrje å mislike Aafk...