14. september 2008

Høstweekend

I helga var jeg altså på høstweekend med BUF. Nå har jeg vært hjemme i omtrent 2 timer, klokka er 5 og jeg har en liten tanke lyst til å legge meg selvom det er ganske tidlig på dag fortsatt. Det innlegget her blir derfor ikke veldig utfyllende, men en rask gjennomgang av helgas begivenheter. Det starta med at jeg og Martin starta å sykle fra Betania for omtrent akkurat 2 døgn siden. Bussen skulle starte en halvtime etter, men i det vi rulla inn på parkeringsplassen 2 timer 10 min og 67,8 km seinere kom det en buss trillende inn bak oss (de hadde brukt ca. 1 time for mye på å sette seg inn i bussen). Fredagskvelden var forholdsvis rolig, og alle var i seng til litt over ett. Lørdagen gikk med til tur på "stranda" med grilling, padling, "sporløp" +++, og møte og underholdningskveld. Klokka gikk veldig fort og uten å ha fått gjort noe særlig var klokk plutselig halv tre og på tide å sove. Så var det opp klokka kvart over åtte for å legge ut på en liten fjelltur. Etter turen var det litt pakking og vasking før det bar ned til bussen igjen. Vi fikk ikke særlig forsprang på bussen den veien, men vi kutta tida med knappe 8 minutter. Alt i alt var det en skikkelig fin tur. Men nå må jeg nesten finne på noe annet før jeg sovner. 

Dagens bibelvers:

"I fred vil jeg legge meg ned og sove. For du, Herre, du lar meg bo for meg selv i trygghet." Sal 4,9


Ingen kommentarer: