31. august 2008

Hva skjer nå?

I dag sparka Aafk treneren sin. Kan det være med på å redde plassen i Tippeligaen? Jeg håper det, men jeg tviler. Dagens Aafk-lag er rett og slett ikke godt nok. Det er tungt å si det, men det stemmer desverre. Potensialet er imidlertid stort. I gårsdagens kamp mot Fredrikstad var halve laget i U21 alder, og over halvparten av de igjen spiller på U21-landslaget. I tillegg har Aafk spillere på både G16 og G18 landslag. Så hvis de spillerne holdes i klubben kan det bli bra om noen år. Jeg håper derfor på en norsk, lokal trener som vil satse på de unge spillerne. Jeg kan tåle at vi rykker ned i år hvis det betyr at vi kan ta et år i 1.divisjon til å bygge opp laget igjen sånn at vi kan holde oss i Tippeligaen etter det. Åpner forresten ei lita avstemming (for de som er interessert) over hvem som bør bli ny trener.

Dagens bibelvers:

"Samuel svarte Saul: Jeg vil ikke gå tilbake sammen med deg! For du har forkastet Herrens ord, og derfor har Herren forkastet deg, så du ikke skal være konge over Israel." 1.Sam 15,26

2 kommentarer:

Jacob sa...

Har vi hørt om Aafk?

Eldar Nikolai sa...

Du er vel klar over at Perry er uten jobb, det måtte jo vært perfekt!