24. august 2008

Billig og kjempegod mat

Her kommer et lite oppfølgingsinnlegg til de to-tre innlegga jeg hadde om billig mat for noen måneder siden. I dag spiste jeg nemlig en nesten helt gratis, men kjempegod middag; stekt makrell. Makrellen blei fiska i sommer (men jeg tror nok ikke det var jeg som fiska den, fisken ville nemlig ikke bite på krokene mine selvom jeg kasta ut på begge sider av båten) og kosta meg derfor ikke noe annet enn noen timer på sjøen. Ved siden av makrellen hadde jeg kokte poteter (nesten gratis) og hjemmlaga ripssaft (kjempegodt). Alt i alt blei det en fantastisk og billig middag. Anbefales!

Dagens  bibelvers:

"Han sa til dem: Kast garnet på høyre side av båten, så får dere fisk! De kastet det da ut, og nå maktet de ikke å trekke det opp, så mye fisk var det." Joh 21,6

1 kommentar:

Jacob sa...

haha sykt bra! spiste forresten en helt gratis middag idag! vineyard delte ut gratis burgere idag :)