6. januar 2010

Tilbake

Så var jeg tilbake i Trondheim igjen. Juleferien varer til over helga, men jeg tenkte det kunne være greit å ha noen dager til å komme tilbake i normal livsstil før studentlivet tar til igjen.

Dagene som ligger foran skal delvis brukes til noe så uvanlig som å handle. Forhåpentligvis kommer en del fjorårsprodukter på salg nå, og da er det flere ting jeg kan tenke meg. I første rekke står ei ny (ski)turjakke, og litt lenger ned på lista står telemarkski. Det har jeg egentlig hatt lyst på lenge, men fornuften har sagt at jeg ikke har råd til det, og at fjellskia mine fungerer fint. Men konklusjonen er vel at fjellskia fungerer godt opp fjellet og ikke fullt så godt ned, så da kan det fort hende at jeg ender opp med telemarkski hvis jeg finner ei pakke som ikke er altfor dyr.

Ellers er Magnus 6 måneder i dag (hipp hurra). Eneste som er litt dumt er at han ikke har kommet opp i 10 kg på halvårsdagen, og da må jeg leve videre med å ha vært den tyngste ungen i slekta (på det stadiet i livet) ei stund til.

Dagens bibelvers:

"Steinen er tung, og sanden veier mye. Men dårens harme er tyngre enn begge." Ordsp 27,3

Ingen kommentarer: