10. januar 2010

Kort oppsummering

Fredag: Kjøpte to Stormberg-jakker på salg, godt fornøyd med pris og kvalitet. Det som var litt dyrere var:

Lørdag: Store deler av BUF kom på besøk til sosial samling som start på det nye semesteret. Fole kjekt.

Søndag: Møter og prating i Betania på for- og ettermiddag. Skigåing og kake i Byåsen på kvelden.

Mandag: Litt på forskudd her, men i morra er første dag i mitt 6. semester på NTNU. Blir spennende å se hvordan de nye faga blir. Men det som er mer spennende er at jeg skal oppfylle løftet mitt om å møte opp på ei øving i Frekvens. Blir sikkert morsomt. :)

Dagens bibelvers:

"For kroppslig øving er nyttig til lite, men gudsfrykt er nyttig til alt. Den har løfte både for dette liv og for det som kommer." 1. Tim 4,8 

4 kommentarer:

Anders sa...

Wow
Eg mangle ord
:)

Kristoffer Stige sa...

Hehe. :) Har tenkt på det en del år, men har vært fornøyd med fjellskia så langt. Men nå falt jeg for fristelsen, så nå blir det mer nedoverkjøring på meg også. Antakeligvis blir det mest til toppturer, men litt trekk blir kan det vel også bli.

Erlend sa...

Sweet :D

Erlend sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.