1. april 2009

Tilbake igjen!

Som alle sikkert forstod (etterhvert) var dagens første innlegg en veldig lite kreativ aprilsnarr. Og jeg må bare beklage til alle som fikk "avslørende" kommentarer sletta. En spesielt stor beklagelse til Mari som ut ifra kommentarene kan virke som om ho blei lurt, men som kom med en kontrakommentar etter ett minutt (den sletta jeg så klart).
Men nå er jeg i alle fall tilbake. Jippi! Men jeg mente mye av det jeg skreiv i det forrige innlegget. Jeg sliter litt med bloggmotivasjonen, er litt sliten og bruker altfor mye tid på blogging, så det kan godt hende at det vil bli litt roligere her framover (hvis ikke bloggabstinensene tar meg).

Ellers kan jeg presentere en liten videosnutt som jeg så for noen år sida, og som dukka opp i hukommelsen på søndag. Her er Nintendo Choir.

Noen som tar alle melodiene?

Dagens bibelvers:

"I dette jubelår skal dere komme tilbake, enhver til sin eiendom." 3. Mos 25,13

5 kommentarer:

Pocahontas sa...

Takk for beklagelsen, du er tilgitt!! Ellers syns jeg det var en svært god aprilsnarr!

Ingrid Aukan sa...

HAHA. :D

Krisitne sa...

Kankskje Bente kan bli inspirert av dette!! Vi har forstatt noen få øvelser igjen før KONSERTEN 25 APRIL!!!:)

Kristoffer Stige sa...

Det hadde vært noe. Da trur jeg rekruteringa til Frekvens hadde skutt i været. :D

Jacob sa...

åndsfraværende meg skjønte jo ikke spøken før du sa at det var en spøk... jaja

artig kor btw. kjente ikke igjen alt, men tetrisen var jo morsom :)