1. april 2009

Takk og farvel...

I løpet av de snart to åra jeg har blogga har jeg publisert litt over 200 blogginnlegg. Nå sliter jeg med motivasjonen, er sliten, trøtt og lei. Det er rett og slett ikke morsomt å skrive lenger. Og jeg tør nesten ikke tenke på hvor mye tid jeg har brukt på å skrive alt jeg har lagt ut (et kjapt estimat gir 4 døgn; det er bare 24-26 døgn mindre enn jeg har tilbrakt på Vestnes-Molde ferga). Jeg har derfor etter lang tids tenking kommet fram til at jeg vil prioritere andre og viktigere ting. Livet er mer enn blogging veit dere (skjønner at det høres skummelt ut, men det er faktisk realiteten). Som en liten takk til alle mine fantastiske lesere vil jeg publisere et aller siste innlegg der dere skal få være med å bestemme tema. Så legg igjen en kommentar med temaønske, så skal jeg få til et skikkelig verdig sluttinnlegg!

Dagens bibelvers:

"Men nå, når dere er frigjort fra synden og er blitt tjenere for Gud, har dere helliggjørelse som frukt, og til slutt evig liv." Rom 6,22

9 kommentarer:

Jacob sa...

jaja... hyggelig å bli kjent med deg.

voldsom bloggnedleggingsbølge for tiden... 2 stk på kort tid

Pocahontas sa...

HVAAAAAAAAAAAAAAAAAA????

Kan du ikke bare ta en liten pause da???? Sale krefter?? Jeg kommer til å savne denne bloggen, det er min favoritt!!!!!

Temaforslag:Sorg og savn, Om å gi opp, Å Stige opp igjenn... (catchy?!!!)

Kristoffer Stige sa...

Forslaga skal tas til etteretning. :D

Anonym sa...

Forslag: skriv et par hundre blogginnlegg til før du gir deg :D

Therese sa...

det er jo forresten ikke så veldig rart om du vil slette bloggen din når kommentarer bare driver å forsvinner :p

Kristoffer Stige sa...

Har ikke sletta mer enn 3 kommentarer i dag.

Kristoffer Stige sa...

Og med god grunn. :D

Pocahontas sa...

Jo skjønner det, men nå fremstår jeg jo helt idiot... Fint om du påpeker at den andre kommentarene min, som ble slettet, ble postet rett etter forrige!!!!!!! Hvis ikke er ikke dette lenger min favorittblogg... Men syns fortsatt mine forslag er gode, spesielt med tanke på at det er 2. april imorgen!!

Kristoffer Stige sa...

Ok, det her var en dårlig aprilsnarr. Og en stor beklagelse til deg Mari blei ført inn i "dementi"-innlegget lenge før den siste kommentaren din.