4. april 2009

Påskeferie!

Torsdag blei det en god overgang til påskeferie med førpåskefest hos Ingrid, Hanne og Henriette. Der var det kjekt samvær med MYE GOD mat og 35 (det var det ikke sant?) hyggelige folk. Takk for godt tiltak!

Tilbake på hybelen var jeg på veg i seng da jeg plutselig hørte Jacob og Jon Arne nede. De hadde tatt seg en tur innom Gløs på veg ned, og Jacob kom innom på vegen hjem for å låne doen. Men det var ikke det som var det vesentlige. For hvilket samtaleemne trur dere tre gutter (menn?) kommer innpå halvett om natta. Jo, det skal jeg si dere. Der på kjøkkenet på Njardarvollen begynte vi å diskutere blomster. Og til deres informasjon kan jeg si at vi alle tre ville satt mer pris på en fin bukett villblomster (blåveis osv...) enn tulipaner og roser (ikke at vi ikke hadde satt pris på det). :D

I dag tidlig (i går; siden klokka har passert midnatt) var det bare å få pakke de siste tinga, og komme seg ned på bussen. Bussen var ikke så full som vanlig så jeg fikk to seter for meg sjøl og god mulighet til å se film. Men nå er jeg i alle fall hjemme på Vestnes og godt igang med påskeleir. Det er mange viltre unger så det blir nok ei slitsom (men morsom og givende) helg. Kommer sikkert tilbake med ei oppdatering eller to (eller fler) i løpet av påska.

GOD PÅSKE!

Dagens bibelvers:

"Israels barn skal holde påske på den fastsatte tid." 4. Mos 9,2

4 kommentarer:

Jacob sa...

haha, ja det var snadder! :)

vi var ikke innom Gløs forresten. vi gikk bare forbi for å beskue den. men Harald stakk innom kontoret hans for å hente noen papirer eller noe.

Kristine sa...

jeg viste ikke at gutter satt pris på blomster i det hele tatt:) Trodde det var en sånn jenteting..:)

Kristoffer Stige sa...

Det man setter mest pris på er vel det å få noe. Og da er det jo mye hyggeligere og få noe som noen har lagt ned litt innsats for. Viser at man blir satt pris på og sånn. Jeg trur i alle fall det var det vi tenkte.
Og blomster er jo fint det. Symbolsk til og med... :D

Jacob sa...

joda! og litt tistler er jo stilig inni mellom de andre