25. november 2008

Kvalitetsbarne-TV

Barne-TV nå for tida er ikke hva det engang var. NRK kan jo finne på å sende repriser av gode og gamle klassikere som "Flukta frå Dyreskogen", "Fraglene" osv., men det meste av det nye de sender er bare tull. Men en serie skiller seg imidlertid ut, og det er "Sauen Shaun". Det er noe av det beste barne-TV man kan se (i dag). Jeg skal innrømme at jeg ikke ser på så veldig ofte, men jeg har finni mange episoder på youtube. Og nå har den kvalitetsserien her endelig vinni en stor pris. I natt vant den nemlig Emmy-prisen for beste TV-produksjon for barn og unge. Gratulerer!

Dager igjen til første eksamen: 8
Dager igjen til siste eksamen: 24

Dagens bibelvers:

"Hvor meget mer verd er ikke et menneske enn en sau!" Matt 12,12a

4 kommentarer:

Ingrid Aukan sa...

jeg ELSKER sauen shaun!

Anonym sa...

Fantastisk!
Prisen er på sin plass

Jacob sa...

sauen shawn er konge!

Kristoffer Stige sa...

Sauen Shaun er fantastisk. Og for alle skikkelige tilhengere kan jeg anbefale å kjøpe samle-DVD-en. Der får du alle 40 episodene til under 300kr. (for eksempel på cdon.no)