8. november 2008

20-års blogg!

For akkurat 20 år siden (når det blogginnlegget her publiseres; kl. 22.40) kom det en liten gutt til verden. Nå 20 år seinere er gutten blitt 20 år (merkelig) og sitter og skriver et blogginnlegg om det at han har levd i 20 år (ikke helt riktig siden bloggen skrives noen timer før den publiseres, men jeg regner med at dere godtar den tilnærminga). Egentlig hadde jeg tenkt at det blogginnlegget her skulle bli ei lita oppsummering av livshistoria mi så langt, men så langt kom jeg aldri (så den får dere vente på i 10 år til). Derfor legger jeg heller ut noen fine bilder fra min tidlige barndom. Kvaliteten er ikke altfor god, siden bildene er fotografert fra et album.

Veldig tidlig barndom

Litt mindre tidlig barndom

Og plutselig går jeg (ca. 1 år gammel)

Tror jeg fikk litt hjelp med å lage den her

Kvalitetstesting av julekakedeig

Viktig å lære og rote før man kan lære å rydde!

Og så er det viktig å være fornøyd med det man har utretta!

God bordplassering

På vei til å bli stor (3 år)

En søt og uskyldig liten gutt?


Min første tohjulssykkel (og flere har det blitt med åra)


Første skoledag

Entusiastisk ung student

Datoen i dag minus 20 år

Bursdagskake for store barn

Bursdagsfesten blei tatt litt på forskudd i går kveld. Og jeg vil benytte det blogginnlegget her til å si tusen takk til alle som kom og feira dagen før dagen sammen med meg!

Dager igjen til første eksamen: 25
Dager igjen til siste eksamen: 41

Dagens bibelvers:

"La ingen forakte deg for din ungdoms skyld, men vær et forbilde for de troende i tale, i ferd, i kjærlighet, i tro, i renhet!" 1.Tim 4,12

2 kommentarer:

Kristoffer Stige sa...

Fører opp en kommentar her som har havna på forrige innlegg, men som jeg antar er ment her:

"Anne Gørill sa...
Så søte bilda!:) tihi
Åsså må du huske å endre
til at du har bidd 20 år i
profiln din!;p
Vælkommen opp på 20-talle!;)"


Og så kan jeg svare med tusen takk! :)

Marie sa...

Jeg er helt enig med Anne Gørill - utrolig søte bilder! Tipper du var litt av et sjarmtroll i din unge barndom :) Gratulerer med det runde tallet!