14. november 2008

"Kriseblogging"

Jeg skylder på Jacob som kan skylde på Hanne som kan skylde på ? for det blogginnlegget her. Men som alle andre kan jeg ikke droppe ei utfordring som blir gitt. Så her kommer en fantastisk utgave av en kjedeblogg eller kriseblogg som jeg har valgt å døpe den (altså krise i den form at jeg nesten ikke kan unngå den bloggen her uten diverse komplikasjoner; eller noe i den duren):

Fire jobber jeg har hatt:

  1. Styrerassistent på leirsted (det her er egentlig 7-8 jobber i seg sjølv)
  2. Barnehageonkel (ref. diverse blogginnlegg i sommer)
  3. Plenklipper for diverse personer og bedrifter
  4. Maler på leirsted, barnehage og hjemme

Fire filmer jeg kan se om igjen og om igjen (litt skeptisk til hvor mange ganger jeg vil se en film, men de her er iallefall høyt oppe på lista mi):

  1. Braveheart
  2. Gladiatoren
  3. Frihetens regn (The Shawshank Redemption)
  4. Løvenes konge (en av de filmene som gjør meg mest nostalgisk)

Fire plasser jeg har bodd:

  1. Vestnes (1,7+11 år)
  2. Mosjøen (6 år)
  3. Trondheim (1,3 år)
  4. Mamma sin mage (9 mnd, delvis i Indonesia, delvis på Vestnes)

Fire TV-program som jeg liker (liker jo såklart fler, men de her ser jeg vel mest):

  1. Nytt på Nytt
  2. Dagsrevyen (eller liknende)
  3. Sportsprogram (det meste)
  4. Heroes (mest fordi jeg begynte å se det fordi noen på vidergående mente det var så bra, og så er det litt vanskelig og slutte pga nysjerrighet)
  5. (bør vel snike inn Numb3rs i og med at jeg er fysmater)

Fire steder jeg har vært på ferie:

  1. Hytta vår (bestefar sin) i Engesetdalen (+ slekt andre plasser i landet)
  2. Stockholm
  3. Fredrikshavn (Dana-cup)
  4. Indonesia

Fire websider jeg besøker (nesten) hver dag:

  1. Google
  2. Wikipedia
  3. Vg
  4. Blogger

Fire steder jeg heller ville vært nå:

  1. Hjemme
  2. Hytta vår (bestefar sin) i Engesetdalen
  3. På en lang fin sykkel- eller fjelltur
  4. På kjøkkenet for å spise formiddagsmat istedenfor å skrive blogginnlegg :)

Fire andre bloggere jeg utfordrer (beklager så mye):

  1. Sigrid Marie
  2. Eirik
  3. Ingrid (Aukan eller Solem (den som er først ute))
  4. Eldar (på tide med ei oppdatering; du har liggi nederst i blogglista mi lenge nå!)

(oppdatering: nå har Vegar sendt utfordinga som han fikk (også fra Jacob) videre til Ingrid S, så da har begge Ingrid-ene mulighet til å skrive kjedeblogg :P)

(Ferdig)

Dager igjen til første eksamen: 19
Dager igjen til siste eksamen: 35

Dagens bibelvers:

"Han utslettet skyldbrevet mot oss, som var skrevet med bud, det som gikk oss imot. Det tok han bort da han naglet det til korset." Kol 2,14


4 kommentarer:

Ingrid Aukan sa...

:P

Sigrid Marie sa...

Hm.. Nei, ingrid var visst logga inn på min... Det vat jeg som prøvde å si :P

Kristoffer Stige sa...

Beklager. Jeg måtte bare finne noen. Og så var det så mange som allerede var utsatt for det. Men det går heldigvis fort over.

Jacob sa...

ja! frihetens regn! er det mulig. hvordan kunne jeg glemme den?

ser ut som brevet kommer til å stoppe opp temmelig fort innenfor buf-kretser, i og med at den brer seg med en hastighet på 2^4