4. oktober 2009

Alltid går han med meg

Refr.:
Alltid går han med meg,
la han gå sammen med deg.
Selv når jeg føler at jeg går alene
vil han alltid være nær hos meg.

Selv om jeg har mange gode venner her,
vil han alltid være vennen min.
Han er vennen ingen skal få ta fra meg,
han er en usynlig venn.

Selv når stormen blåser sterkest i mitt liv,
vil han alltid være vennen min.
Han er vennen ingen skal få ta fra meg,
han er en usynlig venn.

Jesus vil at du skal åpne hjertet ditt,
slik at han kan være vennen din.
Han er vennen ingen skal få ta fra deg,
han er en usynlig venn.

Tekst: ukjent

Dagens bibelvers:

"Ingen har større kjærlighet enn denne at han setter sitt liv til for sine venner." Joh 15,13


2 kommentarer:

gry=) sa...

Hei Kristoffer! Eg dumpa innom bloggen din, og då såg eg denne songen! Å hipp hurra! No høyrer eg ei blanding av glade leirborn og Ole Os og gitaren hans! Fantastisk! Det måtte jo berre vere ein slik ein som deg som legg ut denne songen på bloggen din, du som har gullmedalje i leirleiartenesta. MINST! Håpar du har det fint i Trondheim? Eg las lenger nede at du synes kvantematematikk er enkle saker. Det synes ikkje eg! Vart heldigvis ferdig med mattedelen på lærarutdanninga i fjor. No er eg heime og er mamma. Deileg! Ha ein fin dag og gå med Gud! Klem frå gry=)

Kristoffer Stige sa...

Hei! Morsomt at du har finni bloggen min. Om jeg har gullmedalje i å være leirleder veit jeg ikke, men det har vel blitt noen leirer tilsammen. Og vi forbinder nok den sangen her med det samme. :)
Trives bra i Trondheim, bra studie, gode venner, og ikke noe særlig å klage på. Vil ikke påstå at kvantemekanikk er direkte enkelt, men det er lettere enn en del andre ting som jeg gjerne skulle fått til. :D
Gratulerer som mor forresten. Hvor er det dere holder til nå?