5. oktober 2009

Nei!

I kveld skjedde det noe forferdelig. Jeg skulle henge opp en av de få tinga som enda ikke var hengt opp på det nye rommet mitt, nemlig det fine pepperkakehjertet som jeg vant på adventsfesten til BUF i fjor. Og i det jeg var klar til å feste det på en av belkene over bordet mitt glapp jeg det, og det knuste i 15 biter. Fryktelig trist. :(

De har forresten begynt å selge pepperkaker på Rema allerede. Det syns jeg er litt tidlig.

Dagens bibelvers:

"Bevar ditt hjerte framfor alt du bevarer, for livet utgår fra det." Ordsp 4,23

4 kommentarer:

Ingrid Aukan sa...

haha. bibelversene dine blir bare morsomme noen ganger.

Jacob sa...

hva stod det på hjertet ditt?

Kristoffer Stige sa...

Ingrid: Det er noe av poenget det. Men jeg håper at de er litt seriøse av og til også. Jacob: lille hjelper. Hvis det mangler noen linjeskift her, så er det fordi jeg skriver på mobilen.

jon arne sa...

"He heals the brokenhearted..." :)