13. februar 2009

Løvenes Konge

I går bar det nok en gang ut på skitur i Bymarka. Martin begynner å bli skikkelig ivrig nå. For neste helg er det Marka Rundt som er seedingsrenn til Birken, så da må vi være i topp form. Og så presterte vi å melde oss på Trondheim-Oslo også. 54 mil på sykkel skal bli en spennende opplevelse.

Men det var ikke det jeg skulle skrive om. Etter skituren blei jeg nemlig igjen oppe hos Martin og Ingvild. Ingvild hadde nemlig veldig lyst til å se Løvenes Konge, og da måtte jeg nesten bli igjen. Det er nemlig tidenes beste tegnefilm. Og den var ikke noe dårligere i går enn da jeg i 1994 så den 3 ganger på kino. Den er både morsom, rørende, romantisk, spennende og har gode sanger. Og når alt det er putta inn i en film som passer både for voksne og unger da blir det bare fantastisk. Anbefales!

Dagens bibelvers:

"Ved tro seiret de over kongeriker, håndhevet rettferdighet, fikk løfter oppfylt, stoppet gapet på løver, slokket ildens kraft, slapp unna sverdets egg, fikk styrke etter sykdom, ble veldige i krig, fikk fienders hærer til å vike." Hebr 11,33-34

1 kommentar:

Sigrid Marie sa...

JAA! Løvenes Konge! Kanskje jeg må overtale søs til å se den i kveld... (ja, jeg har den ;))