4. februar 2009

Hm.... og litt til

Av og til ser man noe som gjør at man blir glad, så begynner man å tenke, så tenker man litt mer, og så blir man litt lei seg.

Bortsett fra det så kan jeg si at jeg er mett. Tok fri fra skolen i dag (hadde bare ei forelesning, så jeg satser på at det går bra). Dagen har så blitt brukt til å bake 40 boller, 30 skoleboller, firkanta rundstykker og ei rullekake (så nå er frysern min full igjen), og til å fikse litt sykkel. Grunnen til at jeg er så mett er så klart at alle bakverka måtte smakes på (flere ganger), og at jeg har vært på bedriftspresentasjon med Norsk Regnesentral og blitt servert taco-buffet.

Dagens bibelvers:

"Mett oss med din miskunn når morgenen kommer, så vil vi juble og være glade alle våre dager!" Sal 90,14

3 kommentarer:

Kristoffer Stige sa...

Første del av det innlegget her er et eksempel på tanker om alt (og ingenting), som dere stemte opp på en tredjeplass på avstemninga mi for ei tid tilbake. Bare så det er sagt. :)

Bente sa...

Fin tanke om alt og ingenting, men du gjorde meg veldig nysgjerrig på hva det var som gjorde at man ble glad og så tenkte man en stund, og ble lei seg?

Kristoffer Stige sa...

Det kan jeg dessverre ikke si i og med at det ikke er alt man ser man har rett til å si. Men kan vel si at man ikke er lei seg for det man så, men man blir lei seg av andre ting som man begynner å tenke på fordi man så det man så.
(er 8 "man" på to setninger god norsk?)

Gjorde det det noe klarere? :D