8. oktober 2008

Mobilalarmtull

I dag er jeg litt irritert. For i dag har mobilalarmen min for andre gang på tre dager "glømt" å vekke meg. Jeg mista derfor første forelesningstime både i dag og på mandag. I går da jeg hadde fri (det vil si forelesningsfri ikke frifri) klarte imidlertid mobilen min fint å vekke meg litt før klokka åtte. Så hvorfor vekker mobilen min meg bare når det ikke er nødvendig? Tror kanskje jeg må ta en liten mjukvare(software)oppgradering før jeg begynner med noen avanserte konspirasjonsteorier om hvordan staten har tukla med mobilen min for å hindre meg i å lære mer  fysikk og matte enn alle de som ikke studerer fysikk og matte (for det er jo diskriminerende).

Dagens bibelvers:

"Og dette må vi gjøre, da vi kjenner tiden, at timen er inne da vi må våkne opp av søvne, for frelsen er oss nærmere nå enn da vi kom til troen." Rom 13,11

3 kommentarer:

Jacob sa...

hva med å prøve huskelapper eller nedtelling på mobilen? det funker jo alltid det og

Erlend sa...

Vil allikevel påstå at det er hakket værre å ikke komme seg på skolen bare for di man aldri kom så langt som ut døra.

Jacob sa...

hvem var den myntet på?