5. juni 2012

Sært

En gang i løpet av det foregående døgnet hadde jeg en skikkelig sær opplevelse. Det var som å være midt i en eller annen postapokalyptisk film. Det var lyst ute, og jeg traska hjemover. Kanskje ikke så sært tenker du, men bare vent. Fuglene sang (blant annet Gransangere har jeg fått vite), men det var også det eneste. Jeg hørte ikke en eneste bil, og så kun ett menneske på strekninga Tyholt-Moholt. Nesten litt skummelt.

Dagens bibelvers:"Våk derfor! For dere vet ikke når husets herre kommer, om det blir sent på kveld eller ved midnatt eller ved hanegal eller tidlig om morgenen - for at han ikke skal finne dere sovende når han plutselig kommer!" Mark 13,35-36  

2 kommentarer:

Sigrid Marie sa...

Mitt spørsmål er mest hvorfor GIKK du den strekninga MIDT på NATTA?

Kristoffer Stige sa...

Angående første utheva ord, så hender det at jeg går. I det tilfellet her var det mest fordi jeg gikk til Tyholt sammen med noen noen timer tidligere.

Og de to siste henger sammen med at jeg var på besøk, og syntes det var så hyggelig at jeg aldri kom meg hjem.