2. juni 2012

2. juni

Før du lesere videre: Ta en rask kikk over tittelen og se på datoen (eventuelt bare les tittelen en gang til).

I solskinn og fint vær (om enn litt kaldt) la jeg en tidlig sommerdag (2. juni) ut på en liten joggetur. Etter å ha vært en runde om Persaunet og på vei mot Tyholt kjente jeg at noe prikka meg svakt i hodet. Jeg så opp, men fikk ikke øye på noe. Turen gikk så mot gamle trakter på Nardo. Snart skjønte jeg hva som hadde forstyrra meg i Tyholt-området. Plutselig kom det nemlig et angrep av små hvite kuler som bombaderte hodebunnen min. Merkelige greier. Snart gikk kulene over til å bli våtere og mer utstrakte i form, og jeg tok en litt raskere vei tilbake til Moholt enn planlagt.

Hvis du ikke har fått det med deg så er det 2. juni i dag.

Dagens bibelvers:
"Sine hagl kaster han ut som smuler, hvem kan stå seg mot hans kulde?" Sal 147,17

Ingen kommentarer: