6. mai 2010

Livets små og store dilemma

Til frokost i dag syns jeg det var utrulig godt med brødskive, så jeg hadde veldig lyst til å ta ei til etter at jeg var mett. Men det gjorde jo ikke noe for jeg kunne jo spise brød til formiddagsmat også. To-tre timer seinere gikk jeg ned på kjøkkenet for å finne noen rosiner å tygge på. Der så jeg en fin pose med kornblanding i skapet. Det har jeg lyst på til formiddagsmat tenkte jeg. Men da skulle jeg jo ha brød. Dilemma; hva skal jeg velge? Jeg kan jo utsette en av tinga til i kveld, men da hadde jeg egentlig tenkt å lage meg noe enda bedre (til Molde-Aalesund kamp!!).

Jeg er ikke så flink til å velge.

Dagens bibelvers:

"La din hånd komme meg til hjelp! For jeg har valgt dine befalinger." Sal 119,173

2 kommentarer:

Hanne sa...

Føler med deg.... Det er ikke så greit å være ubesluttsom... ;)

Pocahontas sa...

Og for noen valg du har da...