31. mai 2010

Livet på byen og litt til

På fredag var 4 stykk Stige ute på byen. Det er vel ikke direkte vanlig, men vi satt altså på et utested i omtrent 2 timer. Alibiet vårt får være at Are Kalvø stod for underholdninga, og han er for det meste ganske så morsom. Skal ikke gå inn på alt han sa, men vil henvise til en nyhetssak fra Romsdals Budstikke på nett, som han gjorde et lite poeng ut av i starten. Ta en titt her.

Lørdag var jeg i konfirmasjon til et søskenbarn, og den konfirmasjonsgudstjenesten trur jeg må være den mest kristelige jeg har vært på. Var nesten som er tradisjonelt vekkelsesmøte på bedehuset i gamle dager.

Søndag var vi på en liten "fjelltur" med Magnus. Dessverre har jeg ingen bilder, for de ligger på kameraet til Martin og Ingvild (trur jeg må kjøpe meg nytt kamera snart).

Seinere på dagen begynte jeg å bli sjuk igjen (har vel aldri blitt helt frisk igjen etter at jeg var sjuk for knappe 2 uker sida). I tillegg har jeg pådratt meg en betennelse i en lymfeknute i armhulen (trur hvertfall det er det) som gjør at det er vondt å løfte høyrearma. Så bussturen tilbake til byen var ikke den beste. Og det blei ikke noe bedre av at databatteriet mitt gikk tomt 5 minutt før jeg var ferdig å se en film.

Og ellers er alt bare bra. :)

Dagens bibelvers:

"Han så omkring på dem alle og sa til mannen: Rekk hånden ut! Han gjorde det, og hånden hans ble frisk." Luk 6,10