20. mai 2010

Hvem skulle trudd?

Skjønner at det her vil komme som et lite sjokk for noen (ja, jeg tenker blant annet på deg Hallgrim). Men jeg skal prøve meg på noe så utrulig som å komme med ei lita musikkanbefaling. Hvem skulle trudd det? Det har seg sånn at i eksamenslesingsperioden sitter jeg lenge nok i ro til å rekke og få gjort ting jeg sjeldent gjør ellers. Og musikkhøring er noe jeg har brukt lite tid på i oppveksten siden jeg sjeldent satt i ro lenge nok (hvis jeg ikke leste da).

Men over til saken. Sjekk ut Tenth Avenue North på Spotify, eller se på en av de to litt tilfeldige utplukka videoene under, eller noen andre på Youtube, eller les gjennom tekstene her. Nå er jo ikke jeg noen stor musikk-kjenner, men de fleste tekstene var hvertfall bra.



Dagens bibelvers:

"Vent på Herren! Vær ved godt mot, ditt hjerte være sterkt! Ja, vent på Herren!" Sal 27,14

2 kommentarer:

Hallgrim sa...

Ikkje verst Kristoffer. Eg er djupt imponert og takkar audmjukt for anbefalinga. Var faktisk ikkje så verst dette, minnar litt om både Snow Patrol og David Crowder Band på ein gong. Korleis du kom over dette då?

Kristoffer Stige sa...

Husker ikke helt, men jeg kom på et eller anna hvis inn på den sida her som anbefalte den gruppa.