21. mai 2010

Effektiv sjukdom

Vanligvis når jeg er sjuk bruker jeg å være litt sjuk i litt over 2 hele dager. Det vil si at jeg blir sjuk en dag, og er sjuk de to neste. Men jeg bruker ikke å bli så veldig sjuk.

I går og i natt har jeg vært effektivt sjuk. Det vil si at jeg i går i 2-tida begynte å bli sjuk. I 6-tida la jeg meg på sofaen min, og der blei jeg liggende til jeg flytta meg opp i senga i 10-tida. Der lå jeg og vrei meg med feber og hodepine og sov dårlig helt til i 3-tida. Så sovna jeg og sov noenlunde kontinuerlig til kl. 9. Så blei jeg sakte men sikkert bedre til jeg til slutt bestemte meg for å bli med å spille sandvolleyball og grille i Djupvika på ettermiddagen. Så i stedet for å være litt sjuk i 2 dager var jeg skikkelig sjuk en dag. Trur egentlig jeg foretrekker den vanlige varianten. Men spørs hvor lurt det var å være ute i kveld. Halsen er blitt noe verre igjen.

Det verste er vel imidlertid at to av de fire dagene jeg hadde satt av til å lese på perspektivemnet mitt forsvant. Men fortsatt "lenge" igjen til eksamen på tirsdag.

Dagens bibelvers:

"Herren skal støtte ham på sykesengen. Du forvandler hele hans leie under hans sykdom." Sal 41,4

1 kommentar:

Ellen Smenes sa...

Ja, det er det jeg sier. LEEEEENGE igjen til Tirsdag. LEEEEEEEENGE!!