22. april 2010

Velkommen i familien!

Min gode gamle Yosemite Bridalveil hybrid sykkel har lenge bedt om avløsning, eller i det minste en liten pause. For å få vilja si har den måtte ty til drastiske midler (sjølskading, kaste meg av ++). Etter en lang evalueringsperiode er søknaden nå innvilga. Den skal nå få gå gjennom et omfattende restitusjonsopphold og få noen mindre operasjoner og transplantasjoner som vil sette den i stand til å bli en utmerka vintersykkel fra og med neste vinter.

Så vil jeg introdusere mitt nyeste familiemedlem. Si hei til Merida Speeder T1 som skal være avløser i sommerhalvåret. Ønsker deg hjertelig velkommen og håper vi får mange hyggelige stunder sammen. Og takk for at du tok meg med opp på Tiller i dag (sjølom det kanskje var mest for din egen del siden du fikk både skjermer og kjedeolje).

(trykk på bildet for å få se den klart i all sin glans (jeg skriver glans sjølom lakken er matt))

(lurer på om jeg må begynne å passe meg før det som står på gensern min blir sant)

Dagens bibelvers:

"Og du skal elske Herren din Gud av hele ditt hjerte og av hele din sjel og av all din makt." 5. Mos 6,5 

2 kommentarer:

Ellen Smenes sa...

OKAI Kristoffer. Du har et litt ekstremt forhold til sykler, vet du det?(Men du er nå søt likevel ;) )

Ingrid Aukan sa...

:D

du er gøy.